مدیریت اسناد، اطلاعات و ارتباطات پروژههای عمرانی به عنوان یکی از پیچیدترین چالشهای پروژههای عمرانی شناخته شده است. شرکت ساخت و مدیریت لیماک سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات پروژه را، با در نظر گرفتن ارتباطات و ذخیره تمامی اطلاعات برای حل این چالش عرضه میدارد. در ذیل به چندی از کاربردهای این سامانه اشاره شده است
- ثبت، مدیریت و بایگانی تمامی مستندات پروژه در پایگاه دادهها به صورت دسته بندی شده و با مشخصات
- ثبت و مدیریت اسناد فنی و بایگانی تمامی نسخههای اسناد تغییرات یافته در طول زمان
- ثبت و سفارشی سازی جریانهای اطلاعاتی، کاری و اداری به انضمام اسناد و مدارک مربوط به صورت یکپارچه با سامانه ثبت اسناد
- اعمال سطح دسترسی به اطلاعات پروژه جهت رعایت سلسله مراتب اداری
- راه اندازی سامانههای مبتنی بر فضای ابری اینترنتی جهت دسترسی عوامل پروژه به اطلاعات پروژه اعم از وضعیت پیشرفت، اسناد و مدارک، فرآیندهای اداری و اعلامیه های صادر شده
- سیستم خودکار اطلاع رسانی به ذینفعان پروژه بر اساس جریانهای اطلاعاتی و اداری
- سامانه مدیریت جلسات و ذخیره صورت جلسههای حاصل
- پیادهسازی سامانههای مجزا برای بخشهای مختلف پروژه
- ارائه گزارشهای مالی و جریان نقدینگی پروژه توسط پنل تخصصی مالی
- مدیریت انبارداری و تجهیزات پروژه